دلنوشته های عباس..شاعری تنها

خرید بک لینک
امروز بالاخره مشهد هم برف بارید

کم بود اما بقول قدیمیا

کاچی بهتر از هیچی

اینروزا خیلی گرفتارم.اسبابکشی کردیم و کل اثاثیه هنوز وسط خونه پهنه

هرچی هم جمع میکنیم تمومی نداره

نازنین دخترم هم که حسابی شلوغ و پر جنب و جوش شده و نمیذا ره خوب کار کنیم

زندگی با تموم غمها و شادیهاش ادامه داره 

دلنوشته های عباس..شاعری تنها...

ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 0:13

صفحه بندی