کم بود اما بقول قدیمیا
کاچی بهتر از هیچی
اینروزا خیلی گرفتارم.اسبابکشی کردیم و کل اثاثیه هنوز وسط خونه پهنه
هرچی هم جمع میکنیم تمومی نداره
نازنین دخترم هم که حسابی شلوغ و پر جنب و جوش شده و نمیذا ره خوب کار کنیم
زندگی با تموم غمها و شادیهاش ادامه داره
دلنوشته های عباس..شاعری تنها...ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 0:13